Έσιει τζαιρόν που θέλω να γράψω για την ανηθικότηταν που διέπει τες πλείστες εφημερίδες, αλλά τζαι άλλα ΜΜΕ μες τουντον τόπον. Νομίζω πως οι λόγοι για τουτην την κατάντιαν εν ποικίλοι, τζαι ένας σημαντικός που τούτους εν η Επιτροπή Δημοσιογραφικής Δεοντολογίας. Επιφυλάσσουμαι να γράψω ξανά για τούτον το θέμα, τζαι η κριτική μου εννα εν τα αντικρουόμενα συμφέροντα στην Επιτροπή τούτη. Αποτελείται που εκπροσώπους των ίδιων των ΜΜΕ, την ίδιαν στιγμή που τα ελέγχει!. Τζείνοι παπάες, τζείνοι τατάες! Για όσους ενδιαφέρουνται περαιτέρω: http://www.cmcc.org.cy/code_pradice_gr.html
Τούτο το άρθρον όμως εννα περιοριστεί στην κριτικήν της εφημερίδας ΑΛΗΘΕΙΑ, γιατί θκιαβάζοντας την σήμερα ένοιωσα πως η αντιδεοντολογία τους τελικά εν έσιει όρια! Στις Σελίδες 6-7 της έκδοσης με ημερομηνία 25/09/2012, η εφημερίδα παραθέτει την "έρευναν" ενός "ειδικού" της "συνεργάτη" για τις επιπτώσεις των προτάσεων της τρόϊκας. Άγια ολάν! Έσιει τζαιρόν που εχάσαν δαμέσα οι έννοιες το νόημαν τους, αλλά τούτοι εφκάλαν τζαι το σοινήν τζαι το παλλούτζι.
Κατ΄ αρχήν να προσδιορίσουμεν τον όρον "έρευνα". Έρευναν κάμνει κάποιος όταν ψάχνει για να έβρει κάτι. Επίσης όταν κάποιος ερευνά, προσπαθεί να εν αντικειμενικός. Τούτος ο "ειδικός" συνεργάτης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, απλά παραθέτει τες ρατσιστικές τζαι παρωχημένες απόψεις του πάνω στο μνημόνιον το οποίο εδιέρρευσε. Τούτον φέρνει μας στα πραγματικά προβλήματα του άρθρου της εφημερίδας. Κατα πρώτον, το οτι το όνομα τζαι η ιδιότητα του συνεργάτη της εν αποκαλύπτεται εν μεμπτόν σε τούτην την περίπτωση επειδή υποδηλώνει πως προσπαθεί να τον προστατέψει που κάθε είδους κριτική. Τέθκοιες αναλύσεις, όπως τζείνη που παρουσιάζει η ΑΛΗΘΕΙΑ οφείλουν να έχουν πρόσωπο για να μπορεί κάποιος να αντιπαραθέσει επιχειρήματα εναντίον τους. Τζαι η ανάλυση του εν λόγω "αναλυτή" εν τόσον υποκειμενική που ουσιαστικά οι υποψίες φκαίννουν αληθινές.
Εν θα αναλωθώ σε ολοκληρωμένη παράθεσην του κειμένου της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, απλά εννα τονίσω το σημείο που εθεώρησα εμετικό. Γράφει, λοιπόν, ο φίλος μας "ειδικός συνεργάτης" στην παράγραφο για τον κατώτατο μισθό (οι υπογραμμίσεις δικές μου):
"Οι ραγδαίες και μεγάλες αυξήσεις στο επίπεδο του κατώτατου μισθού τα τελευταία χρόνια είχαν δυσμενείς επιπτώσεις εις βάρος των Κυπρίων πολιτών.[…]Η χειρότερη επίπτωση που είχαν οι απανωτές τεράστιες αυξήσεις είναι πως έκαναν τη χώρα μας παράδεισο για πρόσωπα που προέρχονταν από τις φτωχότερες πρώην ανατολικές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με την εξεύρεση εργασίας στην Κύπρο απότομα θα λάμβαναν ένα κατώτατο μισθό πολλαπλάσιο από τον κατώτατο μισθό από τις χώρες καταγωγής τους. Έτσι οι απανωτές αυξήσεις οδήγησαν σε μια τεράστια άνοδο εργατών από τις χώρες αυτές που πήραν τις δουλειές Κυπρίων και οδηγώντας τους στην ανεργία"
Εν γι΄ αυτό λαλώ σας που χώννουν την ταυτότηταν του. Εν μέλος της Χρυσής Αυγής αλόπως, γιατί μέλος οποιουδήποτε οικονομικού ινστιτούτου εννενει. Η συζήτηση για επιβολή, αύξηση ή κατάργηση του κατώτατου μισθού έσιει να κάμει με την οικονομίαν αγαπητέ "ειδικέ συνεργάτη". Τζαι όπως το κεφάλαιον έν έσιει εθνικόν πρόσωπο, έτσι εν πρέπει να έσιει ούτε το κοινωνικόν κράτος. Τζαι όπως έν μπορείς να συγκρίνεις σώβρακα με φανέλες, έτσι εν μπορείς να συγκρίνεις κατώτατους μισθούς σε διαφορετικές οικονομίες. ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΤΕΡΟΝ ΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ, ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, Ή ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΝ ΚΡΙΣΗΝ.
Τζαι για να επαναφέρω το πλαίσιο της συζήτησης στη δημοσιογραφική δεοντολογία, το κείμενο μου τούτον ας αποτελέσει καταγγελία της εφημερίδας ΑΛΗΘΕΙΑ για υπόθαλψη του ρατσισμού τζαι του σωβινισμού, διαλύοντας μάλιστα οποιοδήποτε ίχνος σοβαρότητας όσον αφορά την έρευνα ή την δημοσιογραφία.
του Δημόκριτου Τζυπρή
Υ.Γ: Τζαι έτσι όπως ήμουν στα φόρτε μου, άνοιξα τζαι τον ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ τζαι είδα τζαμαί σειρόττερα! Μα εν δυνατόν σιορ να δημοσιεύκουν επιστολές του τύπου ...ο απόδημος ελληνισμός εμάζεψεν τα λεφτά για να ξεχρεώσει τόσο το κυπριακό, όσο τζαι το ελληνικό χρέος, φτάννει να γίνουν κάποιες "μικρές αλλαγές στο σύνταγμα" για να διασφαλίζονται τα "ελληνικά συμφέροντα" (ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 25/09/12, Σελίδα 29); Μα πού εκαταντήσαμεν σιόρ; τζαι το κυριόττερον...πού πάμεν;
No comments:
Post a Comment